Teman RAN's

Wednesday, May 4, 2011

Contest

Sepanjang mencintai hobby bersama Rabbit.. Aku ada menyertai 2 contest....bukan contest Rabbit tercantik (tapi satu hari nanti klu ada rezeki...Aku pasti akan menyertai Rabbit Show)...tapi contest yg berkaitan dengan dunia Rabbit...salah satu adalah contest mencipta logo yang dianjurkan oleh Rabbit Lovers @ Pencinta Arnab


bukan kemenangan yang Aku target tapi semangat bersama rakan-rakan yang meminati dunia Rabbit; yang paling utama...di bawah ini terdapat 2 logo hasil ciptaan Aku....yang mana satu?...nanti Aku kabor kemudian setelah selesai kerja pengundian...

2 daripada logo yang terpamer ini adalah milik Aku



"Pet & Grass" contest dari CozyCavy pun aku join....dateline pun dah tak berapa hari lagi...klu ada rakan rakan Rabbit yg berminat... masih boleh join....


untuk contest ini aku guna pic dari Shirro dan Surri...



WIN or LOSS...bukan  TARGET UTAMA....kerana melalui 2 contest ini aku telah mendapat ramai rakan yang meminati hobby seperti Aku........HIDUP PEMINAT RABBIT!!!


No comments:

Post a Comment