Teman RAN's

Saturday, May 14, 2011

Tambah dan Bertambah

Hari ini (13/5/2011)...sambil duduk bersantai depan komputer, tangan nie gatai nak jump dari satu blog ke blog yang lain......tetiba Aku ter'jump' ke dalam blog Kuchiwasan Cattery. Ent (http://kuchiwasancattery.blogspot.com/) 


.... mata Aku terus tertumpu kepada beberapa ekor Rabbit yg nak di letgo...aduhai cute sungguh Rabbit yang ada kat sini....secara tiba - tiba terus aku jatuh hati dekat  Rabbit - Rabbit nie....


tanpa berlenggah aku trussss contact En Aafifi....tuan punya Rabbit...maka kami bersetuju untuk berjumpa......dan hasilnya......2 ekoq Rabbit dari Kuchiwasan Cattery. Ent bermalam di rumah Aku untuk selama lamanya....anak-anak Aku....Achik dan Angah sebulat hati namakan 2 ekoq Rabbit ini dgn nama Tommy dan Luna....sebab apa depa pilih nama nie...aku pun tak tau.....bila tanya dekat depa....kata depa "KAMI SUKA NAMA NIE"....Aku turut sajalah kehendak anak - anak kerana....ADA AKU KISAH....ada nama ka..tadak ka...pasti Rabbit - Rabbit nie tetap akan jadi induk....dan apa yang aku pasti....bilangan Rabbit di dekat Rabbit Anna NoCah bertambah lagi dan lagi....

Luna (Jr DOE)



Tommy (Jr BUCK)

Aku berharap Tommy dan Luna akan memberikan Aku pulangan yang TeRBAEEEEK...

No comments:

Post a Comment