Teman RAN's

Saturday, May 28, 2011

Update Terkini ~ Mummy


     SUNGAI PETANI, 27 Mei, brita mengembirakan di Rabbit Anna Nocah apabila Mummy telah selamat melahirkan 6 ekor anak. Menurut tuan punya Rabbit, selepas ujan reda beliau telah keluor untuk memeriksa gage Rabbit -  kerna kuatir Rabbit - Rabbit nya kesejukkan, Apabila saja sampai di gage Mummy tetiba kelihatan ada benda begerak gerak di sebalik bulu yang dicabut Mummy. Muskil degan keadaan tersebut, tuan punya Rabbit melakukan siasatan dan hasilnya terdapat 6 ekor anak anak Rabbit. 
     Pabila ditanya wartawan tentang jam kelahiran anak anak Mummy, tuan punya Rabbit memaklumkan bahawa waktu kelahiran dianggarkan pada jam sebelum 1.30 pagi. Ini kerna, beliau kluor melawat pada jam 1.30 pagi. Beliau juga memgucapkan ribuan terima kasih kepada rakan rakan Rabbit (blogger atau FB!rian) yang banyak membantu dalam mempelajari kaedah "manting". Menurut beliau, Mummy di "mating-kan" hanya selama 5 min sahaja.
     Beliau juga menyatakan untuk mengadakan kenduri kesyukuran kerna rezeki yang dikurniakan oleh Tuhan. Upacara tersebut akan di uar-uarkan komdian. Gambo anak anak Rabbit seperti ditunjukkan dibawah.

Anak Anak Mummy (NZW)  !DOB: 27/5/2011


<<laporan Makbidan at news@rabbitreqister.kom>>

No comments:

Post a Comment