Teman RAN's

Tuesday, May 31, 2011

Noly Siangora

Satu kejutan, apabila pada pagi tadi (30/5/2011)...tetiba Noly Siangora mencabut bulu...abis berterabur bulu die...terpaksalah Wife aku kumpul balik dalam nestbox...ngat lagi 2-3 hari lagi baru die nak beranak...tapi petang tadi tengok dah pun beranak....4 ekor plak tuuu....dan dalam sekor tuu berkulit agak hitam...yang lain merah normal jerrr....ini kali pertama Noly beranak...harap harap pandai lerr die jaga anak anak die...
4 ekoq anak Noly...dan sekor tu berkulit hitam n kepala die ada strike merah


Di sebabkan bulu Noly tak banyak dicabut...so aku ambik kertas untuk support.....rupenye Noly tak suka...dikeluarkan semuanya kat tepi nestbox....

Sebenarnya Noly Siangora adalah pemberian Adik ipar aku...disebabkan Aku berminat dengan Rabbit, maka dia pun bagi lerr sekor...Noly aku mantingkan dengan Naruto...sama seperti Mummy....

No comments:

Post a Comment