Teman RAN's

Thursday, February 14, 2013

MAKLUMAN TERAKHIR

Salam Sejahtera

Makluman kepada follower dan pembaca Blog Rabbit Anna Nocah.

Dengan ini dimaklumkan bahawa Rabbit Anna Nocah telah menamatkan semua bentuk perkhidmatan penjualan rabbit yang pernah ditawarkan sebelum ini. Keputusan ini diambil kerana saya dan keluarga akan berhijrah ke luar negara bagi tujuan melanjutkan pelajaran saya. 

Saya mengucapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga kepada follower serta pelanggan yang pernah berurusan dengan saya. Tanpa sokongan anda siapalah saya. In Syaa Allah saya pasti akan memulakan kembali Rabbitry Rabbit Anna Nocah seandainya saya mempunyai kesempatan sekembalinya saya ke tanah air kelak.

Dengan ini juga saya mohon keampunan seandainya saya melakukan sebarang kesalahan kepada pelanggan semasa berurusan. Saya juga  mohon kepada pelanggan yang budiman semoga dihalalkan segalanya dan saya juga menghalalkan segalanya. Doakan yang terbaik untuk saya. 

Sehingga berjumpa lagi......(dot 4640)

follower boleh berkongsi disini http://mulutmanishatibaik.blogspot.com/ dan https://www.facebook.com/fizam.zainon

2 comments:

  1. kepada sesiapa yang inginkan arnab.. bleh cal 0135299197.. tempat di kampung bukit sungai pasir.. pelbagai jenis arnab ada..dan tq kepada abg fizam sbb membekalkan baka kepada kami dahulu

    ReplyDelete