Teman RAN's

Friday, July 29, 2011

Penyuntik Semangat Pertama

Alhamdullilah.. semua anak NolySiAngora keluaran pertama breeding dari Rabbit Anna Nocah telah habis terjual...sekadar dijadikan hobi tapi menghasilkan pendapatan pulak!!!..syukran.... jualan pertama pencetus buat aku......untuk terus membuka langkah kehadapan....
Kalu nak diikutkan...anak NolySiAngora nie aku cadang nak simpan sekor...buat "tanda mata" breeding pertama Rabbit Anna Nocah...tapi desakan, tusukan dan godaan dari costumer akhirnya...meng-cair-kan hati aku jual....tak apalah....ada lagi 2 - 3 ibu Rabbit yang dah di-mantin-kan...kalu jadik.... adalah rezeki....
Sedih juga nak lepas Rabbit aku pada tuan baru...: melodi juga jiwa nie 2 - 3 hari...tapi aku tahu, tuan baru  pasti jaga Rabbit nie lebih baik daripada jagaan aku..

 Anak NolySiAngora semasa berusia 3 hari











usia 2 bulan dan sedia untuk jualan


No comments:

Post a Comment